دعوت به شرکت در نشست تخصصی آموزش ریاضی

دعوت به شرکت در نشست تخصصی آموزش ریاضی

به اطلاع کلیه علاقمندان می‌رساند که در 19 بهمن ماه، نشستی تخصصی دربارة استفاده از ماشین‌حساب در آموزش ریاضی با حضور پروفسور Barry Kissane از دانشگاه Murdoch استرالیا و مؤلفان کتاب‌های درسی ریاضی برگزار خواهد شد. هدف از این نشست ارائة راهکارهایی برای استفادة صحیح از ماشین‌حساب در آموزش ریاضی است.

 

انتشارات فاطمی برای ترویج فرهنگ استفادة صحیح از ماشین‌حساب در آموزش ریاضی اقدام به تولید و انتشار مجموعه‌ای از فعالیت‌های مناسب برای استفاده از این ابزار در آموزش ریاضی نموده است که در این نشست رونمایی خواهد شد.

 

از کلیه علاقمندان دعوت می‌شود تا با حضور خود در این نشست تخصصی در ترویج فرهنگ استفاده صحیح از ماشین‌حساب سهیم شده و به ما یاری رسانند. به دلیل ظرفیت محدود، اولویت با دوستانی است که تا تاریخ 16/11/92 با شماره تلفن 26114845 داخلی 4 یا شماره تلفن 88945545 داخلی 101 تماس گرفته و ثبت‌نام نمایند. لازم به ذکر است ثبت‌نام در این نشست تخصصی رایگان بوده و نشست در مجتمع فرهنگی تلاش واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی، کوچه استقلال برگزار خواهد شد.

 

برای آشنایی با تحقیقات و سابقة آموزشی آقای پروفسور Barry Kissane می‌توانید به صفحه شخصی ایشان به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

http://wwwstaff.murdoch.edu.au/~kissane

نویسنده مطلب: Meysam Zarei

Meysam Zarei

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...