اعداد در مغز

اعداد در مغز

"نمایندگی های توپوگرافی Numerosity در از قشر آهیانهای انسان" در علم، سپتامبر 6، 2013 به نظر می رسد. نویسندگان بن هاروی، باری کلاین، ناتالیا Petridou و سرژ دامولین (دانشگاه اوترخت و مرکز پزشکی دانشگاه)، کشف درک numerosity. این توانایی درک کاردینالیتی از مجموعه های کوچک از اشیاء در تقریبا به همان شیوه یکی به این درک رنگ است. آن را با اعداد کوچک کار می کند. "حیوانات، نوزادان، و قبایل با هیچ کدام از زبان های عددی درک numerosity اگر چه آنها می توانید تعداد دفعات مشاهده و یا استفاده از بازنمودهای نمادین تعداد است." آنها سخن که "قشر حسی و حرکتی اولیه در مغز topographically به سازمان یافته است." [به عنوان مثال، نقاط مجاور بر روی شبکیه توسط نورون مجاور در قشر بینایی نشان داده شده]. و آنها می پرسند: "آیا این سازمان های عصبی برای numerosity توپوگرافی مشابه است؟"

قشر جداری

این تصویر شامل خلاصه ای از تحقیقات گسترده، تیم اوترخت است. مربع سیاه و سفید در مغز نشان دهنده "یک منطقه در قشر جداری راست که در آن جمعیت های عصبی نشان numerosity تنظیم به ..." این است که در سمت راست بزرگ شده است. رنگ رمزگذاری "تنظیمات numerosity برای داده ها به طور متوسط ​​از تمام شرایط محرک، نشان دادن numerosity های ارجح افزایش از میانی به پایان می رسد جانبی از منطقه مورد علاقه است." آنها مطابقت رنگ در قاب مجموعه از نقاط، که نمونه ای از محرک های نشان داده شده است (چشم) به افراد می باشد. حسن نیت ارائه میدهد تصویری از بن هاروی و نویسندگان.

پاسخ مثبت است. "ما پاسخ به الگوهای بصری با numerosity مختلف در شرکت کنندگان در مطالعه مطرح می گردد در حالی که دستیابی به میدان بالا (7 teslas) اطلاعات FMRI به." آنها به دقت برای صاحب اثر مخدوش کننده ممکن است (مساحت کل نقطه ها، و غیره)، و "یک روش تجزیه و تحلیل داده رمانی که عصاره numerosity تنظیم از دوره های زمان" (پرونده پاسخ از یک منبع واحد به دنباله ای از افزایش و سپس کاهش cardinalities های). "طراحی numerosity ارجح هر یک از سایت ضبط بر روی سطح قشری گشوده نشان داد یک نقشه توپوگرافی منظم. پیشرفت های توپوگرافی و جهت آن بین شرکت کنندگان و شرایط محرک سازگار بودند."

در نتیجه آنها سخن گفتن است که این کار و نتیجه گیری که می توان از آن کشیده شده، را به چالش می کشد "تمایز میان بازنمودهای توپوگرافی اولیه تاسیس و انتزاعی نمایندگی از عملکردهای شناختی بالاتر."

این کار همچنین توسط پیر بارتلیمی در خود Passeur د علوم پوشیده شده بود در لوموند وبلاگ، در سپتامبر 15، 2013: لو sixième SENS EST celui رقیق nombre ("حس ششم از نظر تعداد است").

نویسنده مطلب: Meysam Zarei

Meysam Zarei

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...