کتاب کار ریاضی هفتم  موسسه کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)

کتاب کار ریاضی هفتم موسسه کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)

دانلود رایگان بخشی از کتاب‌کار ریاضی اول متوسطه 1

 

این کتاب برای آشنایی بیشتر شما با مباحث کتاب ریاضی هفتم و تسلط شما بر آن طراحی شده است. در این کتاب مطابق کتاب درسی 10 فصل مشاهده خواهید کرد . هر فصل با توجه به مباحث متنوع آن فصل به قسمت‌های کوچک‌تری به نام زیرفصل تقسیم شده است.

 

هر زیرفصل از کتاب شامل چند قسمت مختلف می‌باشد:

 

مفهوم‌ها و کاربردها:در این قسمت، درس‌نامه‌ای بسیار کوتاه اما کاربردی قرارداده شده است که در آن نکات اصلی درس آمده است. خواندن این بخش، به معنای مروری بر تمامی فعالیت‌ها و کاردرکلاس‌های کتاب می‌باشد.

 

درست یا نادرست:در این بخش می‌توانید تسلط خود را بر مفاهیم و نکات کلیدی کتاب بسنجید. همان‌طور که می‌دانید بخشی از تسلط بر ریاضی، داشتن دانش تعاریف و محفوظات می‌باشد.

 

سوال‌هایی با پاسخ کوتاه:در این بخش تنها تسلط شما بر محاسبات سریع و میزان دانش شما در آن مبحث سنجیده می‌شود. در این قسمت شما فقط می‌باید جواب درست را با تکیه بر مفاهیم کتاب بیابید.

 

سوال‌های چهارگزینه‌ای:با توجه به اهمیت آزمون و مخصوصا آزمون‌های چهارگزینه‌ای در این قسمت چند تست برای آشنایی بیشتر شما با نکات و مفاهیم تستی آن مبحث آورده شده است. دقت کنید که در این بخش بیش‌از حد بر گزینه‌ها تکیه نکنید و خودتان جواب را به‌دست آورید،سپس در گزینه‌ها به دنبال پاسخ خود باشید و از روش‌های حذف گزینه و امتحان گزینه‌ها بپرهیزید!

 

سوال‌هایی با پاسخ تشریحی:کتاب ریاضی هفتم با تکیه بر مهارت حل مسئله تالیف شده است. در این بخش از کتاب، تمامی مهارت و دانش شما در مبحث مورد نظر سنجیده می‌شود. تلاش کنید که در این قسمت فقط به جواب آخر تکیه نکنید و راه‌حل های تشریحی به کار ببرید. منظم بنویسید و مسائل را با تکیه بر تمامی اطلاعات از فصل‌های قبل جواب دهید.

 

و در آخر به شما پیش‌نهاد می‌کنیم که به این کتاب به عنوان یک مکمل یعنی کامل‌کننده نگاه کنید. کتاب درسی را حل کنید و سپس برای تثبیت اطلاعات و سنجش میزان یادگیری و تسلط خود از قسمت‌های متنوع این کتاب استفاده کنید.

 

فایل های ضمیمه

دانلود فصل1 دریافت فایل

نویسنده مطلب: Meysam Zarei

Meysam Zarei

پاسخ دهید

1 نظر

darya  ۱۳۹۲/۱۱/۰۸ - ۱۶:۰۵:۲۳

چه بد