ششمین کنفرانس فناوری اطلاعات ودانش- خرداد ماه 93 - دانشگاه شاهرود

ششمین کنفرانس فناوری اطلاعات ودانش- خرداد ماه 93 - دانشگاه شاهرود

 

alt

با کمال مسرت به اطلاع می­رساند که به منظور رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات و تبادل آخرین دستاوردهای علمی- تحقیقاتی، پژوهشی و صنعتی توسط همه­ ی فعالان، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی، دانشگاهی و صنعتی داخل و خارج کشور و پیگیری و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با فناوری اطلاعات و دانش، ششمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش در تاریخ های6 الی 8 خرداد ماه 1393 توسط انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشگاه صنعتی شاهرود در شاهرود برگزار خواهد شد.

کمیته­ ی برگزار کننده­ی­ کنفرانس درصدد است با برگزاری نشستهای علمی- تخصصی، برگزاری کارگاههای آموزشی، برگزاری میزگردهای علمی و نمایشگاه، علاقمندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی و چالش های مرتبط با زمینههای مختلف فناوری اطلاعات و دانش آشنا سازد.

برای دومین بار پس از ikt2013در این کنفرانس گزارش های تجارب موفق (Best Practice Reports) ارسالی نیز مورد داوری، ارائه و چاپ بعنوان گزارش تجارب موفق قرار می گیرد. همچنین گزارشهای عملکردی صنعتی و سازمانی نیز بطور جداگانه در این کنفرانس مورد بررسی و در صورت مناسب بودن در جلسات ویژه ای ارائه خواهند شد و در کنار مقالات کنفرانس بعنوان گزارش های سازمانی چاپ می گردند.

پیوند وب سایت

نویسنده مطلب: Meysam Zarei

Meysam Zarei

پاسخ دهید

1 نظر

ehsan  ۱۳۹۲/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۱:۱۳

http://www.ikt-2014.ir برای دومین بار پس از ikt2013در این کنفرانس گزارش های تجارب موفق (Best Practice Reports) ارسالی نیز مورد داوری، ارائه و چاپ بعنوان گزارش تجارب موفق قرار می گیرد.